Uncategorized

Dietă anticelulită

              Toate ne dorim un corp de invidiat,suplu şi mai ales sănătos.Însă acest lucru nu este întotdeauna posibil,iar cea care ne dă cea mai multa bătaie de cap  este nimeni alta decăt celulita .Ca să te poţi bucura de soare aşa cum îţi doreşti .Gutsy fashionistaa iti propune următoarea dietă anticelulită.

Luni 

Mic-dejun : 200 ml iaurt degresat , 50 g cereale integrale şi o ceaşcă de cafea fără zahăr

Gustare : un măr sau o portocală

Prânz : 200 g peşte la gătar şi 2 cepe gratinate

Gustare : 2 felii de ananas

Cină : 200 g legume la grătar stropite cu o lingură de ulei de măsline şi 2 cartofi fierţi

Marţi 

Mic-dejun :200 ml suc natural de grepfrut,2 felii prăjite de pîine integrală şi o cafea  fără zahăr

Gustare : o salată de fructe bogate in vitamina C

Prânz : o salată mixtă (salată verde,roşii,castraveţi,ţelină şi porumb) şi 100 g de brînyă de vaci degresată

Gustare : 2 felii de ananas sau 50 g ananas din compot

Cină  : 200ml supă de legume şi 100 g căpşuni

Miercuri 

Mic-dejun : un iaurt mare degresat ,2 linguri de orez fiert şi o cafea fără zahăr sau ceai verde

Gustare :150 g căpşuni

Prănz : 30 g salată legume asortată,2 cepe gratinate  şi 30 g pâine integrală

Gustare : un măr verde

Cină : 200g peşte la grătar ,200 g salată de legume şi 30 g pâine integrală

Joi

Mic-dejun : o cană de ceai verde cu o linguriţă de miere . 30 g biscuiţi digestivi şi un fruct la alegere

Gustare: un pahar suc natural de grepfrut

Prânz : 300g salată de legume mixtă  cu 50 g de ton  în suc propriu
30 g pâine integrală

Gustare : 2 felii de ananas

Cină : 200 g peşte la grătar  şi 250 g legume la grătar

Vineri 

Mic-dejun : 200 ml iaurt degresat.50 g creale integrale si o cafea fără zahăr

Gustare : un pahar de suc natural de grepfrut

Prânz : 300 ml supă de legume cu 200 g cartofi  naturi si 30 g pâine integrala

Gustare : o salată de fructe

Cină : 200 g carne de vită la grătar cu 2 morcovi  fierţi

Sâmbătă

Mic-dejun : o cana de ceai verde cu o linguriţă de miere si 30 g biscuiţi digestivi

Gustare : 2 felii de ananas din compot

Prânz : 250 g piure de legume ,100 g piept de pui la grătar ,o salată de ceapă verde şi o felie de pâine integrală

Gustare : un fruct la alegere

Cină : 350 g peşte înăbuşit şi 150 g legume la grătar

Duminică

Mic-dejun 200 ml iaurt degresat si un măr

Gustare : un ceai verde cu 5 biscuiţi digestivi

Prânz 250 g peşte la grătar,50 g orez fiert şi o salată verde condimentată cu puţin ulei de măsline

Gustare  : 2 felii de pepene galben sau de ananas

Cină 2 ouă fierte cu 200 g salată de crudităţi

Pentru ca dieta să dea rezultate ,fă zilnic 30 de minute de exerciţii fizice !

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s